0/ z 15
míst je obsazeno

3. listopadu 2018 /so/

Lektorka: celostní fitness trenérka
Kurz:  cviky, cviky a zase cviky...prohloubení metody 3x3 v rovině fyziké, pánevní dno v rámci HSS a všedního dne
Cena: 2 500 Kč    Čas: 10:00 – 18:00 
Místo konání: Praha, Loona, Karlín
Kurz pořádá Škola pánevního dna přímo
a je pod patronací Renaty Sahani

organizační informace zde >>

číslo kurzu: 029

Takže kočky :-)!

Pod cvičením si někdo představí dril, šílenou námahu, pot a po cvičení bych měla padnout na zem, odplazit se domů a být spokojená, že jsem dala svému tělu, co proto. A ono opravdu dala!

Libujeme si v tom, že můžeme ždímat tričko, že nás instruktor dovedl na pokraj našich sil, a že jsme určitě udělaly to nejlepší pro sebe, své tělo i mysl a co teprve duši.

Jenže milé ženy, ono to naše cvičení by mělo mít nějaké zákonitosti, určitě i techniku provedení, abychom si neublížily a zrovna tak by mělo mít hezký dopad, jak na naši mysl, tak i tu duši. Třebas v onen den jsme šťastné, že jsme si sáhly až na dno, ale ono většinou to naše dno pánevní, trpí. A proč?

Nedýcháme!

Neboť v tempu cvičení nestíháme, a tak se zatajeným dechem provádíme cvičení. V jednu chvíli vám ovšem kyslík dojde, a tak lapáte po dechu s krásnou rudou barvou ve tváři.

Špatné držení těla

Zas to odnáší naše pánevní dno a tím pádem i bedra, bříško, zadek, chodidla, záda, krční páteř.  Pánevní dno je součástí HSSP – hlubokého stabilizačního systému páteře, či dnes opěvovaného a více používaného názvu CORE.

Pojďte se seznámit, jak vlastně cvičit. Jaké jsou zákonitosti správného držení těla. Jak propojit naše pánevní dno se středem těla a jak mít tělo funkční pro každodenní život. Ne jen pro chvilky, které si na vás vymyslí trenér, instruktor – neboť více času trávíme mimo tělocvičny, mimo speciální tréninky.

Trupová stabilizace přes CNS

Naučíte se zákonitosti, které kdysi vznikaly při zrání našeho CNS – centrální nervový systém, tak jak jsme se kdysi vyvíjeli od narození po první kroky, uměli jsme vše dokonale, s úsporou energie. Ovšem později jsme tyto dokonalé pohyby přepsali novými návyky, tušíte správně, že ne optimálními. A tak nám to někde začalo vrzat, skřípat, dloubat, bolet. Půjdeme nazpět v čase až do našich 3 měsíců života a tam se naučíme to nejpodstatnější. Trupovou stabilizaci.

3 měsíční poloha

Jak je optimálně nastavit bránice proti pánevnímu dnu. Jak dýchat. Jak aktivovat. Jak stabilizovat. Kde je hrudník, pánev, hlava… Přes vyšší vývojová stadia se dostaneme dál, ale tzv. tříměsíční model, je alfou i omegou.

Uvidíte, jak se vám tento model promítne do všech vzorců cvičení, sezení, chůze, běhu…

 

Vycházím z učení DNS

Dynamicko neuromuskulární stabilizace


podle

Prof. PaedDr. Pavla Koláře, Ph.D.

 

Cviky jednoduché i pokročilé pro vaše pánevní dno, CORE/HSS, ale i bříško, zadeček, krční páteř či chodidlo. Všechno se vším souvisí, tak nezapomeneme zapojit vše tak, jak jsem se to učili, když jsem se narodili, zrál nám centrální nervový systém a my se učili postupně různé pohybové úkony. Cviky pro krásné bříško, pevný zadek a kypré pánevní dno. Pánevní dno ve všedním dni.

Nemusíte, ale můžete mít za sebou kurz Tajemství pánevního dna pohledem západu i východu I. /vždy se dozvíte a naučíte i něco mnohem víc/
 

Co mohu na kurzu očekávat?

  • Cviky jednoduché i pokročilé na pánevní dno + CORE
  • Pánevní dno v rámci CORE/HSSP a všedního dne
  • Aktivace pánevního dna přes držení těla a dech

S čím mi tento kurz pomůže?

  • S problémy ženského intimního zdraví
  • S aktivním držením těla, správným dýcháním
  • Od bolestí v bederní a pánevní oblasti
  • Posílíte střed těla, oploštíte bříško, zpevníte zadeček

Co se naučím a můžu získat?

  • Naučí se práci s dechem a bránicí, s pánevním dnem, CORE, používat tzv. Pojistku v běžném dni a při různých úkonech
  • Spousty cviků, které nejsou jen na pánevní dno, ale i na aktivní držení těla a i na estetický faktor dojde
  • Vitalitu, stabilitu, mobilitu, sílu, harmonii, probudíte chuť do života
  • Získáte zdravé pánevní dno a nové pohybové vzorce (pokud budete i nadále nacvičovat a neskončíte hned po kurzu)
  • Získáte zdravé, pružné, pevné pánevní dno a budete tak předcházet problémům s ním spojených.

Co si s sebou přinést?

  • Overball nebo Sball
  • Dlouhý šátek
  • Pokud máte ježaté malé míčky, tenisáky, pěnové míčky, cokoli budeme balancovat, ale využít se dají i smotané ponožky 😉

Mirka je živel! 🙂 A já osobně na kurz rozhodně dorazím a nechám se vést. V čem? V prohloubení fyzické roviny práce s pánevním dnem. Jsou lektorky, které přerostou svoji učitelku a MIrka ve fyzické rovině opravdu ví, co dělá! Je to vidět na její postavě, na tom, co léty praxe s klientkami odpozorovala a naučila se empiricky a na jejích znalostech, které neustále prohlubuje na kurzech. To jo no DNSko frčí :-).

Renata Sahani, zakladatelka Školy pánevního dna, autorka Metody 3x3

 

 

Půjdeme nazpět v čase ...

 

 

Až do našich 3 měsíců.
A tam se naučíme to nejpodstatnější.
Naší trupovou stabilizaci.

A kde se můžeme potkat dál?

.

.

.

.

 

A kde se můžeme potkat dál?

Ptejte se Mirky

tel: 608 637 250
tel: 608 637 250
Darja Janíčková - asistentka přihlášek

Zeptejte se mě. Po - Pá 10:00 - 15:30h

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.